Kravu pārvadājumi un to loma loģistikā.

Noliktavu pakalpojumi - Sonora.lvKad uzņēmums ir nolēmis uzsākt ražošanu, tad rūpīgi jāizvērtē dažādi par un pret, kas varētu rasties visā šajā procesā. Lai izvairītos no pēc iespējas vairāk „pret” argumentiem, ieteicams visu plānot mierīgi, bez stresa un, pats galvenais, ar pēc iespējas lētākām izmaksām. Daudziem varētu šķist, ka nekā sarežģīta jau nav – ražo preci, ved uz veikalu un pārdod, bet arī līdz ražošanas procesam iesākumā ir jātiek. Lai ražotu preci, kas ir izdevīga ne tikai pircējam, bet arī ražotājam, ir jāizvēlas visi pareizie ceļi, kā ražošanā vajadzīgajām lietām nonākt pie ražotāja, lai uzsāktu pašu procesu. Tas nozīmē, ka loģistika un kravu pārvadājumi darbojas ne tikai virzienā pie patērētāja, bet arī pretēji – no preču piegādātājiem pie ražotāja.

Kā prece nokļūst veikalā?

Loģiski – ar mašīnu, bet, kas notiek līdz brīdim, kamēr prece līdz mašīnai vispār nokļūst. Ražošanas procesa laikā, loģistikas speciālisti izvēlas ne tikai piemērotāko kravas pārvadājumu kompāniju (gadījumos, ja uzņēmums pats nenodrošina preču piegādi), bet arī tiek meklēti visi pareizie, piemērotākie, lētākie un ērtākie ceļi pa kuriem braukt. Tas sevī ietver arī degvielas cenu izpēti, lai saprastu, kura no visām DUS piedāvā labāko cenu, ja nu gadījumā pa ceļam būs nepieciešamība uzpildīt bāku. Kad tas ir izdarīts, tad prece var sākt savu ceļu pie pārdevēja, lai vēlāk nokļūtu pie pircēja. Neliels piemērs – precei no ražotnes Liepājā ir nepieciešams nokļūt veikalā Daugavpilī. Tātad loģiski, ka krava netiks vesta caur Ventspili, bet gan pa pēc iespējas tuvākiem ceļiem, lai samazinātu izmaksas, kas varētu veidot nepamatotu preces pievienoto vērtību.

Galvenās funkcijas.

Elementāriem vārdiem sakot, loģistikas un kravu pārvadājumu (http://sonora.lv) viens no svarīgākajiem mērķiem ir nodrošināt, lai nepieciešamās lietas būtu īstajā vietā, īstajā laikā, par īsto cenu un īstajā daudzumā. Ja loģistikas speciālists spēj to nodrošināt, tad ir tikai skaidrs, ka viss process ir izdevies un prece galā nonāks laikā un pircējs to varēs iegādāties. Mazākiem uzņēmumiem šis process ir vieglāks, jo visticamāk, ka arī nav nepieciešamība pēc lielu kravu vešanas, bet lielākajiem būtu vajadzība pēc atsevišķas loģistikas nodaļas, kas rūpējas par to, lai prece nonāktu vajadzīgajā mērķī laikā un bez liekām problēmām un starpgadījumiem, kas varētu ietekmēt preces cenu nākošajā realizācijas posmā.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *